Jūs lankotės šioje svetainėje naudodamiesi Internet Explorer 6. Ši naršyklė yra pasenusi.
Siekiant saugesnio ir patikimesnio naršymo rekomenduojama atnaujinti naršyklę:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Kaip pataisyti jūsų gaminį

Be aptarnavimo informacijos, taip pat galite užregistruoti savo produktą remontui ir sekti jo remonto būklę.

Remontas


Profesionalios diktavimo sistemos

Dėl visų klausimų, susijusių su Olympus profesionaliu diktavimu, prašome susisiekti su vietiniu Olympus profesionalių audio sistemų partneriu.

Čia galima rasti artimiausią Olympus partnerį

Klientų aptarnavimas ir parama dėl klausimų, susijusių su remontu.

El. paštas: audio.repair.lt@olympus.eu

Nemokamas numeris*: 00 37061459773

(Veikia Pirm. – Ketv. 9:00 – 18:00, Penkt. 9:00 – 15:30 CET)


Audio įrašymas

Toliau nurodyta klientų serviso informacija taikytina visiems audio gaminiams.

Pasirinkite temą:

Man iškilo klausimas dėl Olympus audio gaminio.

Paprasčiausiai išsiųskite el. laišką Olympus techninei pagalbai, arba paskambinkite mūsų ekspertams. Mums bus malonu jums padėti.

Paspauskite čia norėdami sužinoti daugiau detalių.

Mano Olympus gaminys blogai veikia, ką man daryti?

Pirmiausia turėtumėte perskaityti naudojimo instrukciją . Esant abejonėms, prašome apsilankyti pasprekybos atstovą kuris apžiūrės įrenginį, ir esant reikalui, grąžins jį mums jūsų vardu.

Kaip atlikti techninę mano gaminio priežiūrą?

Laikykite pirkimo ir garantinį kvitą saugioje vietoje. Be jų garantiniai darbai neatliekami.

Jeigu negalite grąžinti gaminio prekybos atstovui, prašome susisiekti su vietos Olympus pagalba, arba Europos Olympus klientų paramos departamentu:

Klientų pagalbos telefonas: 370 61459773
+49-40-23773-899

El. paštas: audio.repair.lt@olympus.eu

Ką apima 24 mėnesių garantija?

Prašome remtis mūsų garantijos taisyklėmis . Ši garantija netaikoma esant netinkamam naudojimui, aplaidumui, įvykus nelaimingam atsitikimui, bei natūraliam nusidėvėjimui. Jūsų įstatyminės teisės nepažeistos.

Mano Olympus garantija pasibaigė. Ar aš galiu siųsti gaminį servisui?

Žinoma, kad galite. Prašome vadovautis tomis pačiomis instrukcijomis, kaip nurodyta aukščiau. Mes pateiksime remonto sąmatą paštu, el. paštu, arba faksu. Taip pat prašome patvirtinti savo remonto užsakymą.