Jūs lankotės šioje svetainėje naudodamiesi Internet Explorer 6. Ši naršyklė yra pasenusi.
Siekiant saugesnio ir patikimesnio naršymo rekomenduojama atnaujinti naršyklę:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Kaip pataisyti jūsų gaminį

Aš turiu techninį klausimą dėl Olympus žiūronų.

Paprasčiausiai išsiųskite elektroninį laišką OM Digital Solutions techninei pagalbai, arba paskambinkite mūsų ekspertų komandai. Mes jums maloniai padėsime.

Paspauskite here norėdami sužinoti daugiau detalių.

Mano Olympus žiūronai blogai veikia, ką man daryti?

Pirmiausia turėtumėte perskaityti naudojimo instrukciją. Esant abejonėms, prašome apsilankyti pas prekybos atstovą, kuris apžiūrės įrenginį, ir esant reikalui, grąžins jį mums jūsų vardu.

Kaip atlikti techninę mano Olympus žiūronų priežiūrą?

Laikykite pirkimo ir garantinį kvitą saugioje vietoje. Be jų garantiniai darbai neatliekami.

Jeigu negalite grąžinti gaminio prekybos atstovui, prašome susisiekti su vietos OM Digital Solutions pagalba, arba Europos OM Digital Solutions klientų paramos departamentu:

El. paštas: camera.repair@om-digitalsolutions.com

Mano Olympus/OM Digital Solutions žiūronų garantija negalioja. Ar aš galiu siųsti gaminį servisui?

Žinoma, kad galite. Prašome vadovautis tomis pačiomis instrukcijomis, kaip nurodyta aukščiau. Mes pateiksime remonto sąmatą paštu, el. paštu, arba faksu. Taip pat prašome patvirtinti savo remonto užsakymą.

Ką apima Olympus/OM Digital Solutions žiūronų 25 metų Europos garantija?

Prašome remtis mūsų garantine informacija. Ši garantija netaikoma esant netinkamam naudojimui, aplaidumui, įvykus nelaimingam atsitikimui, bei natūraliam nusidėvėjimui. Jūsų įstatyminės teisės nepažeistos.