Jūs lankotės šioje svetainėje naudodamiesi Internet Explorer 6. Ši naršyklė yra pasenusi.
Siekiant saugesnio ir patikimesnio naršymo rekomenduojama atnaujinti naršyklę:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Olympus remonto servisas

Oficiali Olympus fotoaparatų ir objektyvų remonto paslaugų svetainė. Gaukite greitą, paprastą prieigą prie produkto žinyno, atsisiuntimų ir internetinės pagalbos.

  • Remonto registravimas

    Užregistruokite savo gaminį ir stebėkite jo remonto būseną

  • Techninis palaikymas

    Reikia informacijos apie techninę problemą? Nežinote, kuris produktas Jums tinka?

  • Patarimai dėl priežiūros

    Norite sužinoti, kaip išlaikyti savo fotoaparatą puikioje būsenoje?

Kaip pataisyti jūsų gaminį

Pasirinkti temą:

Kaip man išsiųsti gaminį į servisą?

Laikykite pirkimo ir garantinį kvitą saugioje vietoje. Be jų garantiniai darbai neatliekami.

Dėl tolimesnių žingsnių apsilankykite Repair Service Portal .

Mano Olympus gaminys blogai veikia, ką man daryti?

Pirmiausia atidžiai perskaitykite instrukciją .

Jei kyla abejonių ar problema išliko, prašome spausti čia ir sekti tolimesnes instrukcijas kaip nemokamai atsiųsti gaminį į mūsų remonto centrą.

Jei turite platintojo garantiją, pirmiausia pasitarkite su savo pardavėju.

Kas įeina į 24 mėnesių garantiją?

Prašome perskaityti garantijos taisykle . Garantija netaikoma tyčiniams pažeidimams, neatsargumui, nelaimingam atsitikimui ar natūraliam nusidėvėjimui. Jūsų įstatymuose numatytoms teisėms tai neturi įtakos.

Mano 24 mėnesių Olympus garantija baigėsi. Ar aš vis dar galiu išsiųsti gaminį į servisą?

Žinoma, jūs galite. Prašome laikytis aukščiau pateiktų nurodymų. Mes suteiksime jums remonto išlaidų sąmatą paštu, elektroniniu paštu arba faksu. Patvirtinkite savo remonto užsakymą tokiu pat būdu.

Aš turiu techninį klausimą susijusį su skaitmeniniu Olympus gaminiu.

Tiesiog atsiųskite el. laišką Olympus techninės pagalbos komandai. Džiaugsimės, galėdami jums padėti.

Spustelkite čia dėl išsamesnės informacijos.